20 pitanja koja niko ne postavlja TAG(Na moj način)

Ćao svima i dobro došli na moj blog. Današnji post će biti 20 pitanja koja niko ne postavlja. E sad vidite da piše u naslovu u zagradi da je na moj način. Kad kažem na moj način, mislim neću uzimati pitanja sa interneta, već ću ih smišljati iz moje glave. Možda bude neko slično pitanje, ali ne znam nisam gledala koja pitanja postavljaju. 



1.Šta jedeš dok spavaš?
-Ko kaže da ja spavam?😂😂

2.Šta misliš dok misliš?
-Mislim to što mislim

3.Da li spavaš sedeći ili stojeći?
-Spavam ležeći

4.Da li si ikada probala puža?
-Ne volim suši

5.Šta radiš kada spavaš?
-Sanjam

6.Šta bi radila da imaš dete i da ti ima spojene noge kao sirena?
-Sigurno ga ne bi ostavila u domu za decu

7.Da li tvoje oči lažu?
-Ko zna, možda

8.Da li bi zabranila školu?
-NE

9.Da li spavaš u kupaćem
-NE

10.Da nisi tinejdžer, šta bi bila?
-Opet bi bila tinejdžer, to se ne može promeniti

11.Kija ili Ministarke
-Ako ćemo iskreno Ministarke, jer je Kija iskoristila što ju je muž prevario, i tako da zbog toga ima pesmu preko 1000000 pregleda.

12.Šta bi kupila za 10 dinara?
-Kupial bi 2 žvake male što ima u Persu radnjama

13.Makaze ili selotejp?
-Oboje

14.Porodica ili prijatelji?
-Na prvom mestu je uvek porodica, pa sve onda ostalo

15.Da li bi radije bila solo pevačica ili pevačica u bendu?
-Solo pevačica

16.Da možeš da li bi uvek nosila samo kupaći?
-NE

17.Da li bi promenila da možeš svoje ime i prezime?
-Ne.

18.Kojeg je porekla tvoje ime?
-Moje ime je staroslovensko i danas se isto koristi. A moje ime je nastalo od španskog vlastitog imena DULCINEJA

19.Da li pevaš dok spavaš?
-Ne znam

20.Šta slušaš u kolima?
-Tatu i muziku

I to bi bilo to za ovaj post. Ako vam se svideo podelite ga i učlanite se u grupu čitalaca. Ćaoo👋👋👋




0 Коментари