Pretty Little Liars TAG (SERBIA VERSION)

Ćao svima i dobrodošli na moj blog. Današnji post je po meni jako zanimljiv. Jedna činjenica o meni, je to da obožavam da gledam englesku seriju PLL(Pretty Little Liars). E odlučila sam da uradim tag na srpskom, a posle će biti da odgovaram na pitanja na engleskom.
















1. Koja je tvoja omiljena PLL sezona?
-E zaista ne mogu se odlučiti. Sve sezone su na nekom svom načinu rađene. Mislim, bukvalno sve su različite

2. Omiljena epizoda iz 1. sezone?
-1 epizoda

3. Omiljena epizoda iz 2. sezone?
-Ne znam

4. Koja je tvoja omiljena lažljivica?
-Možda Aria, jer mi je ona jako simpatična tu

5. Koja je tvoja omiljena muška uloga?
-Ehh. Svi su lepi na neki svoj način. Ne mogu se odlučiti

6. Koji je tvoj omiljeni zlikovac?
-A

7. Koji je tvoj omiljen roditelj?
-Uff. Težak izbor. Svi su mi zato što su simpatični i svi su nekako drugačiji

8. Koji je tvoj omiljen par?
-Aria i Ezra. Jer su oni od početka do kraja zajedno. Jeste da su previše puta raskidali, ali su se uvek voleli i vraćali jednom drugo.

9. Emili i Maja? Emili i Pejdž? Emili i Samara?
-Emili i Maja. Jer je Maja bila prva Emilina devojka, i žao mi je što je mrtva.

10. Koje odelo ti se najviše svidja prema sećanju: Arijino, Emilino, Spenserino ili Hanino?
-Ne znam

11. Koji je tvoj omiljeni tekst?
-Ne znam, možda Spenserin

12. Omiljeni Alisonin flashback?
-Ne znam. Svi su mi nekako dragi.

13. Koji je tvoj omiljeni šokantni trenutak?
-Kad saznaju da je Alison živa, tjs kad su je videli pa ih je Ezra prekinuo.

14. Melisa i Vren ili Spenser i Vren?
-Spenser i Vren

15. Koja je vaša omiljena scena koje se sećate?
-Kada Ezra prosi Ariju

16. Koji je vaš krajnje omiljen lik?
-Arija

17. Vraćamo se na pitanje 2 i 3. Koja epizoda izmedju te 2 ti je zaista omiljena?
-Rekla sam.

18. Krajnji PLL trenutak?
-Kada saznaju da je Alison živa

19. Omiljen PLL citat ili govor?
-Ovaj definitivno


20. Ako bi mogao biti jedan lik od svih njih, koji bi bio (ne mora lažov)?
-Arija



I to bi bilo to od ovog posta. Ako vam se svideo, onda ga podeilte. A i prijavite se u grupu Čitalaca. Ćaoo👋👋👋

0 Коментари