Pesme mog detinjstva

Kao i sada, tako kao i dete obožavala sam muziku. Muzika se slušala ne samo preko kompjutera, već preko radia i linijom.




Kao dete volela sam više naše pesme, a ne kao sada istrane. Nekako njih sam najviše šlušala i volela bih i dan danas da ih upoznam ili da sam ih upoznala. Danas ću vam napisati neke pesme koje sam slušala kao dete.


      1.Ana Kokić-Mojne mala



      2.Jelena Karleuša-Insomnia



      3.Milan Stanković-Od mene se odvikavaj



      4.Maya Berović-Djevojačko prezime



                                                                                                    
      5.Maya Berović-Ko sam ja

                                     



      6.Ana Kokić-Samo mi javite

                                    



      7.Dara Bubamara-Vero nevero

                                   



      8.Dara Bubamara-Zidovi

                                    



      9.Dara Bubamara-Sebična




Nadam se da vam se svideo izbor pesama. Ovo su samo neke koje sam slušala, ali slušam ih i dan danas. Ako hoćete mogu da napravim još ali sa vise pesama sa 10, 15, 20 ne znam, koliko se njih setim i da li i mogu naći...



 






0 Коментари