Nasumična pitanja TAG

Ćao svima i dobrodošli na moj blog. Danas sam htela da vam uradim jedan tag i to jako zanimljiv. Radi se o nasumičnim pitanjima. Ja sam na internetu čini mi se oko 21 pitanje, i to nasumičnih, tjs raznih. Nadam se da će vam se svideti.









1. Da li mi se sviđa sopstveni rukopis?
-Da ali samo štampani, a pisanim slovima ne.

2.  Ako bih bila neka druga osoba, da li bih se družila sa sobom?
-Ne znam.

3. Da li otpertlavam cipele kada ih izuvam?
-Zavisi kakvog sam raspoloženja. Ako mi je dan tmuran onda ne, ako mi je veseo da.

4. Da li mislim da sam jaka?
-Da
5. Šta trenutno slušam?
-Bilo šta osim roka
6. Šta mi je na pozadini računara?
-Nives Celzijus
7.  Kakvo je vreme u ovom trenutku?
-Topla noć
8. U koliko sati sam se probudila jutros?
-Nije bilo jutros, već danas. Probudila sam se oko 15h
9. Kada sam  se poslednji put istuširala?
-Kada sam ustala
10. Da li sam putovala u drugu zemlju?
-Ako se računa Hrvatska i Bosna, onda da
11. Da li imam stoni računar ili laptop?
-Stoni računar(Inače ko ne zna stoni računar je kompujter)
12. Napiši nešto što planiraš danas da radiš?
-Biti sa drugaricama
13. Kada sam poslednji put plakala?
-Ne znam ni šta sam zadnje jela, a kamoli kad sam plakala😁😂😂
14. Hamburger ili čizburger?
-Hamburger

15. Da li sam ikada učila celu noć?
-Ne, jel to nije dobro za lepotu
16. Da li mogu da osetiš razliku između Pepsija i Kole?
-Ne, jedino ako pijem Pepsi Twist
17. Koliko ćeš godina napuniti ovog rođendana?
-Sledeće tek godine, 14
18. Koju knjigu trenutno čitaš?
-Nijednu
19. Horori ili filmovi sa srećnim završetkom?
-Ne znam. Ima ih puno.
20. Ko mi najviše nedostaje?
-Moja BFF


I to bi bilo to što se tiče ovog posta. Ako ste uživali u njemu zapratite me na mome Facebook profilu Zaljubljena Blogerka i učlanite se na listu čitalaca. Ćaooo👋👋👋
21. Da li imam sve krajnike?

0 Коментари