Intervju sa Va Vanom

Danas sam vas odlučila iznenaditi i postaviti ovaj jedan mali i uspešan intervju sa Va Vanom. Va Vana nam je odgovorila na 20-ak pitanja. Nadam se da će vam se svideti.














1.Kako si dobila inspiraciju da pocneš da snimaš?
       Gledajuci neke starije youtubere meni se dopalo to sto rade, pa sam poželela da probam...i eto!

2.Šta zameraš Kristijanu?
Zameram mu kad mi ne poklanja dovoljno pažnje - kad mnogo igra igrice na primer hahaha!

3.Šta tebi zamera Kristijan?
Moraš to njega da pitaš

4.Da nisi youtuberka, šta bi bila?
Moja želja je inače da glumim u dečijem pozorištu, ali neću reći da bih to bila da nisam youtuberka, jer mogu i jedno i drugo. A kao što svi znate završavam ekonomsku školu...dakle, mogu i to ako hoću!

5.Omiljen kafic u Beogradu?
Boutique, Ski staza na Košutnjaku...ima nekoliko koje volim

6.Da možeš, sa kime bi se menjala 1 dan?
Sa Mrvicom! Divno je biti moja kuca haha ...pravo uzivanje

7.Kome se najcešce poveravaš?
Imam nekoliko pravih prijatelja u koje imam poverenja, ali najčešće se poveravam mami jer znam da mi ona misli najbolje i da će mi uvek dati dobar savet.

8.Kako proživljavaš one dane?
Vrlo teško, najviše zbog nervoze i promene raspoloženja.

9.Omiljena domaca licnost?
Nemam idola ako na to misliš, ali ima mnogo onih čiji rad poštujem. 

10.Prvi koncert na kome si bila?
Frajle ... sa mamom u Sava Centru

11.Da li bi ikada prestala da snimaš za youtube?
Snimaću sve dok budem želela i nalazila lepotu u tome.

12.Gde vidiš sebe za 20 godina?
Auu...mnogo je to daleko. Znam da bih volela da završim fakultet, da budem ostvarena i na polju karijere kao i privatno.

13.Šta misliš o današnjim youtuberima?
O kolegama sve najbolje...mislim naravno na one koje mogu da nazovem svojim kolegama.

14.Sa kime bi snimila video?
Ima ih dosta sa kojima dogovaram već duže vreme ali nikako da se uklopimo. Na primer sa Janom Dačović -planiramo odavno a nikako da snimimo.

15.Video na tvome youtube kanalu koji ti je omiljen, a koji najgori?
Svi su moji...i oni najbolji, kao i oni kojima nisam bila baš zadovoljna. 
Ne mogu da izdvojim i ne stidim se ni jednog. Moj ukus se inače uopšte ne poklapa sa ukusom publike jer neki videi koje ja mnogo volim i vrlo sam ponosna na njih, nemaju veliki broj pregleda.

16.Da li ceš ici na fakultet?
Da

17.Koju pesmu pevušiš ovih dana?
Savrsen par od Anastazije Ražnatović mi je ovih dana omiljena.


18.Da li bi se pomirila ikad sa Vedoxom?
Ne




19.Ciji broj znaš napamet?
Ne znam ničiji haha...bez telefona ništa.

20.Pošto je Kristijan sada youtuber, i kad mu neka devojka pride njegovih godina da se slika sa njim, da li si tada ljubomorna?
Nisam ljubomorna

21.Da li bi ikada snimila film?
To zavisi od uloge koja bi mi bila ponudjena...ali volela bih.

22.Omiljena serija?
Volim domaće serije... Šešir profesora Koste Vujića, Ranjeni orao...






23.Da možeš, sa kojom poznatom licnošcu bi provela dan?
Sa Jelenom Karleušom! Baš me zanima kako izgleda njen dan

24.Šta bi preporucila svojim fanovima?
Ono sto uvek poručujem: Pratite svoje snove i oni će se ostvariti! Voli vas vaša Va Vana!!!!

25.I kakva su ti bila pitanja?
Superiška!! Hvala na divnim pitanjima 


Meni je bilo jako drago da uradim intervju sa Va Vanom. Ako vam se svideo intervju, recite mi sa kojom poznatom ličnošću bi voleli da uradite intervju. P O Z D R A V!!!!!
















0 Коментари