Julski favoriti

Znam da sam zakasnila, ali nisam mnogo. U današnjem postu, ću vam reći moje favorite, meseca jula. Nema ih nešto puno, ali se nadam da će vam biti zanimljivo. Osim kozmetike, stavila sam lakove, knjigu itd. Naravno dole ispod ovog posta moćete videti video, koji je na našem youtube kanalu. Molila bih vas sve da se subate na njega, jer ako nekad ne izađe ovde video(na postu), onda će izaći tamo


Ako želite da se pretplatite na moj kanal, pritisnite ovde !


Šminka:

Od šminke sam izdvojila;
  1. Urban Decay Naked 5 paleta-dobila sam je na poklon
  2. My must haves paleta sa roze i crnom bojom(Prazna paleta-200,00din, Jedna senka-199,99Din)
  3. Aura Cover ME puder u broju 102(Kupljeno u Liliju, cena je 700,00dun)
  4. Balea Antibakterieller Abdeckstift korektor(Kupljen u DM, bio je na popustu 150,00din)
  5. Labello Soft Rose(Kupljen u liliju, cena je 195,99din)
  6. Velnea Young Colored LIP BALM Magic Red(Kupljen u liliju, cena je 125,99din)
Ostalo su lakovi koji su Golden rose i flert marke. Cene im ne znam. 

Mirisi;

Od mirisa sam izdvojila;
  1. Parfem AVON Perceive(Kupljen u avon katalogu, bio je oko 400, 500 din)
  2. B.U Passion(Kupljen u DM, i bio je oko 360 din)

Oszalo:

I zadnje što sam izdvojila;
  1. Mali princ knjigu
  2. OneDirection nezvanična biografija
Kako ove stvari izgledaju, možete videti u mom videu(video nije još izašao, kad izađe bićete obavešteni na mom facebook profilu(https://facebook.com/zaljubljena.blogerka.7))


0 Коментари