Moj omiljeni tinejdž časopis

Mnogi nas osim knjiga, čita neke novine ili časopise. Ja osim knjiga, svaki mesec volim da pročitam primerak mog omiljenog časopisa-Heja!!!


Postoje dece koje sam čitaju časopis i ništa drugo. Ja HEJ! mnogo volim da čitam, i volim da ga kupujem ne samo osim zanimljivih tema za tinejdžere, već i zbog velikih i malih postera mojih omiljenih poznatih ličnosti. Prvi broj heja koji sam ikada uzela je bilo pre 2 godine, 2016 za leto pa sve do sada, i nastaviću sve do 18-og. Ima raznih tema, poznatih ličnosti, kvizova, postera, saveta i deo koji ti pomaže oko tvojih problema.









Zadnji broj ovog časopisa kojeg sam kupila, je bio 83. U njemu sam našla mnogo zanimljivih stvari. Raznih tema koje su mi bile jako zanimljive za čitanje. Najjzanimljivije teme su mi bile;
  1. Jana Dačović i njeni novi parfemi
  2. Nove colorista farbe
  3. Leto i make-up
  4. To što su na stranici 21, na temu leto za pamćenje, stavili moju omiljenu glumicu iz serije PLL, Lucy Hale. 
  5. Test o ome koliko mi je ažan moj izgled
  6. Help tema
  7. I zadnje, nove knjige koje su nam preporučili
Od ove 2 godine što kupujem hej i čitam ga redovno, stvarno bih vam preporučila da ga kupite. Može se naći u raznim prodavnicama ili trafikama, gde se prodaju časopisi i novine. Ovo su samo teme koje su mi baš privukle pažnju, ali i ostale teme su mi zanimljive. U heju sam čula za razne pevače, glumce itd za koje nisam imala priliku da čujem. Cena heja je 200din, a ako hoćete one hejove što se mogu naći, tj što se pišu za ostale države, cena mu je ja mislim 350, nisam sigurna ali vi ipak proverite. Nadam se da će neko ko pročita ovu temu, početi da kupuje časopis. Inače, ovaj časopis je najjpopularniji teen časopis za tinejdžere. Za njega sam čula od drugarica, a i vi ako ste čuli ovde imate šta se nalazilo u broju 83. Ako se pitate kako da vidite sebe na naslovnici u heju, sve što treba je da odete na sajt orea-novisad.com i pročitajte više o tome. Posle ovoga shvatićete koliko je ovaj časopis broj 1 u Srbiji, i dečaci ga neki čak kupuju. Pišite mi ako vam se svideo hej i vaše mišljenje o njemu. Ne bih ništa promenila oko izgleda i tema, samo da bude još više tema.

1 Коментари