Moja mini kolekcija šminke i četkica koje imam

      U poslednje vreme kad idem da se nađem sa drugaricama, ili ako idem u kafić ili bilo gde molam da se bar malo našminkam. Budvalno meni ne treba, kao što treba nekima po pola sata šminkanja, već samo 20 minuta, ili ponekad čak i manje ako žurim.

      Šminku ne volim da kupujem kod kineza, jer ne prijaju mojoj kozi i ko zna kakve su, već ih kupujem u DM i u Liliju. Nisam od onih devojaka, što uzimaju proizvode preko 2,000 dinara, već ispod, jer ne shvatam neke proizvode što imaju malo ml/g da koštaju preko 1,000 dinara. 

I eto danas ću vam pokazati, i to prvi put ću slikati i staviti ih ovde. U liliju imam svoju loyalty karticu, ali na žalost u DM ne možete naći, već samo poklon kartice gde uplatite željenu cifru i poklonite nekome, bilo kome, mami, tati, sestri, drugarici ili možete za sebe da zadržite kao neku ušteđevinu, i kada niste pri parama da taj kupon ili poklon karticu iskoristite.

Senke;

-Uvek kad se šminkam koristim senku. Kao što sam rekla ako idem negde stavim neku senku koja se vidi pomalo, tjs u boji moje kože samo malkice tamniju.












Ruževi;

-Ja nisam neki ljubitelj ruževa, ali jedini ruž što koristim je essensov.












Sjajevi;

-Imam samo jedan sjaj, a to je da slabo ih koristim i ne gotivim, ali ovaj sam uzela jel sam htela da ga probam. Isto je od esenca.





Labeča;

-Sad kad smo kod labela, ja njih najviše obožavam i koristim. Pogotovo ako se neke nijane ne primete, ili oni obični, e te koristim za školu, mislim stavljam ih kad idem u školu. Oni su mi nekako najbolji, i bukvalno su mi usne lepše, i mekše. I zimi dobro hidriraju i daju isto nežnost usnama. Samo da vam kažem, da su mi prva 3 omiljena.













Rumenila;

-Imam samo na žalost, jedno rumenilo, ali znam da ću ih posle nekog vremena ću ih još par kupiti. Ovo je od llums rumenilo, i jako mi se dopada. Njansa je TICKLED PINK 02.






Puderi;

-Mnogo volim da goristim pudere. Ja imam jako problematičnu kožu, mislim imam pno bubuljica. Uvek kad idem negde bilo gde, stavim pudera na baš velike bubuljice. Najbolji puderi su mi Aurini, Cover Me. Koristim 103, a druga je mislim 102 jer sam ja to morala pokidati, takva sam.





Bebe kreme;

-Moja tetka mi je preporučila ovu ebe kremu. Ona prekriva crvenila i trudi se da vam ten bude isti. Ovu bebe kremu kad stavim, sijam bukvalno.

Četkice;

-Ja mrzim kad čujem, da puder stavljaju prljavim četkicama. Zbog toga mnoge devojke imaju bubuljice.


      1.Četkice za rumenilo







     2.Četkica za puder




Beauty blender;

-Kao što ste mogli da vidite, imam i četkicu za puder, ali nekako najbolje mi je koristiti beauty blender. Četkicu sam kupila da imam za svaki slučaj. Moj rozi beauty blender je Aurin, kao i puder.


Nadam se da vam se post svideo.

*Ovaj post nije sponzorisan!!!!!!






0 Коментари