MY FRIST POST

Ćao svima i dobrodošli na moj prvi post. Ovaj post neću dužiti, zato što sam htela da se upoznamo i da ispričam ukratko o sebi.

Ideja za blog mi je slučajno došla. Nisam znala šta da radim pred školu jer su mi ovi pakleni dani umorili i ne mogu da izlazim napolje dok ne zahladi. Znam da sam trebala ranije otvoriti, jer znamo da sad kad počne škola moraću puno da uči, ali što ne znači da neću pisati postove. Post će izlaziti svaki drugi dan. Ako nekad ne budem mogla objaviti i ne budem bila tu ne znači da neće biti postova, jer ću sad ispisati postove i zakazati ih kad da se izbace sami. I ovo je nešto ukratko o blogu. 


Ja živim u Beogradu i imam 13 godina. Sad ću u 7.razred osnovne škole(neću napisati koje😂). Nadam se da će vam se blog i teme na njemu svideti, a sledeći post izlazi sutra, jer ovo neću računati kao post, već kao samo uvod u ovaj blog. Ćao👋👋👋

0 Коментари